❤•❤جملات دل شکسته❤•❤

❤•❤جملات دل شکسته❤•❤

 همه گفتن:عشقت داره بهت خیانت می کنه!

گفتم:می دونم!

گفتن:این یعنی دوستت ندارهاااا!

گفتم: می دونم!

گفتن:احمق یه روز میذاره میره تنها میشی !

… گفتم:می دونم!

گفتند:پس چرا ولش نمی کنی..؟!

گفتم:این تنها چیزیه که نمی دونم

 

تمام شعرهایم بوی تو را میدهند

می گویند فراموشش کن

اما نمیدانند……

تو در جانم ریشه کرده ای

انگار باید جان دهم

 خاطراتت صف کشیده اند !

یکی پس از دیگری …
حتی بعضی هاشان آنقدر عجولند که صف را بهم زده اند !!
و من…
فرار می کنم
از فکر کردن به تو
مثل رد کردن آهنگی که ...
خیلی دوستش دارم خیلی !!!

http://ntmn.blogfa.com/

تقصیــــر از مــــن استـــــــــــ ...


آن زمـــان کــــه گفتــــــــی ...


قـــــــــول بــــــده همیشــــه کنـــــارم بمــــانـــــی ...


یــادم رفتـــــــ بپــــــرســـــــم ...


  کنــار خودتــــــــــــ یا خاطـــــره هایتـــــــــــ ...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 23 ارديبهشت 1393برچسب:, ساعت 12:18 توسط بی دوست |